Thursday 12 December 2013

Buang masa nak sedih2

Assalamualaikum buat yang sudi nak membaca picisan buruk ni. 

Makin lama makin rasa jauh dgn semua benda. rasa cukup lah ada suami di sisi.  dah rasa lengkap. nak berborak, bergurau, bergaduh, bermasam muka, bertepuk tampar. dengan dia sorang dah rasa cukup. 

mungkin perasaan cukup tu yang buat aku makin diam dan jauh dari kawan2. lupa nak berborak dengan orang lain selain dengan dia. lupa nak loyar buruk dengan orang lain selain dengan dia.

mungkin rasa cukup tu yang buat aku lupa aku perlu bertanya khabar dengan kawan2 yang masih sudi bertanya khabar. buat aku nampak macam aku sombong. sampai ada yang tanya 'busy sangat ke???" bila aku pilih untuk diam.

bukan la busy mana. siapa lah aku ni nak busy sangat sampai x terlayan mesej dari kawan2. duduk rumah goyang kaki je bak kata orang. apa yang tak ada masa sangat nak update khabar dekat kawan2.

kalau ada antara kawan2 yang fikir aku sombong, berlagak atau seumpamanya, aku minta maaf ler yer. xda niat nak menyombong. aku tak lupa. siapa ingat aku aku mesti ingat dia. 

cuma bila aku duduk dengan suami, dia la segala2nya. and aku suka dunia tu. aku leka dan ralit dalam dunia aku tu. when i thought that no one else matter.

and aku rasa xda salahnya tentang itu. 


No comments:

Post a Comment